Torsdag... o här

sitter jag på jobbet o surfar lite. Farbrorn sover så då passar jag på.. =) Tur man kan ta med sig sin egen laptop för att fördriva tiden lite.. =)

Imorgon har jag bokat tid för klippning åt Jasmine. Hennes hår växer ju som ogräs... O hon har fått en ny favorit frisör i Hammerdal så d e väl säkrast att gå till honom då.. =) Då när hon blir klippt så ska jag passa på att sola där.. Skönt att göra 2 flugor på smällen... =)

Har varit sjuk över en vecka nu o kroppen känns rejält sliten o febern ger inte riktigt med sig men jag vet hur svårt det är att få tag på vikarier hit så ja åker hit o jobbar.. Har ju bara 1 natt som sagt o sen har jag hela låååånga helgen på mig att bli riktigt frisk.. Om det nu går... =)

Önskar alla en härlig torsdag

Kram kram


Kommentarer
Postat av: Nettan

Hallå där!

Det ska bli kul att få följa din blogg.

Du är välkommen in och titta på min bloggar.

Den ena är mer en fotoblogg, och den andra en om min viktresa.



Krya på dig // Nettan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0