Länge sen nu!!

Snacka jag har varit dålig att blogga men ja har varken haft tid eller lust... Men nu tänkte jag skriva ett par rader.. Inte för att jag tror det är nån som läser men det kan vara skönt att skriva av sig lite... =)

Har fått flunsan o har legat i en vecka med feber runt 40 grader o då har jag känt mig mer död än levande... =( Men nu har jag bara lite feber så ja ska städa idag o jobba imorgon.... =) Som jag längtar till jobbet, det är nog ett friskhets tecken... =)

Har även bokat en resa till Göteborg för att hälsa på min älskade syster... Hon blir hela 40 år.. Snacka gammal.. Jag e ju bara 25+ enligt Hanna.... =) Så den 4/4 går tåget för mig o Jasmine.... =)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0