Våren...

är här.... Nu är klockan snart 10 och det är redan 13 grader ute o strålande sol.. Hur härligt är inte det..*S*

Igår åkte sambon iväg till Rötviken för att pimpla o ha d trevligt.. Hemma e jag, prinsessan o Molly.. Vi hade en riktig myskväll igår och Jasmine däckade 18,30 i soffan..*S* Så då fick jag sitta o titta på New Moon. Som jag väntat på det..*S* Men det var väldigt mycket som stod i boken som tyvärr inte va med i filmen, men det är väl så antar jag...

Näe nu ska jag se till så dottern får kläder på sig så vi kan ut i det fina vädret..

Ha det bäst..

Kram

Kommentarer
Postat av: syrran

har du första boken på pocket eller inbunden??? sara har lånat ut sin och kompisen ger inte tillbaka. tänkte om det är ´pocket kan du väl skicka tll mig så jag får läsa:) de andra böckerna har sara i bokhyllan.



kram petra

2010-03-20 @ 23:11:40
Postat av: syrran

tro jag ska nominera dig till den lataste bloggaren i sverige ;)

2010-03-25 @ 08:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0