Sitter här på....

jobbet.. Brukaren verkar snart somna o Molly ligger nedanför mina fötter o sover...*S* Tittar på Tv4 Fakta Trauma:Livet på akuten samtidigt som jag sitter här med datorn i knät.. Rätt bra program på dumburken nu men ja funderar på att snart gå o lägga mig o försöka sova.. Man vet ju aldrig hur natten kommer att bli... Hoppas att den blir lika bra som förra...*S*

Slötittade lite på Melodifestivalen förut men bytte snabbt kanal.. Tycker inte att låtarna är lika bra som förut...
Undrar hur många som kommer att skriva på facebook att fel låt vann... Eller tidningarna... Det är ju lika år efter år...


Pratade nyss med Pär.. Han o Jasmine har varit iväg o tittat på hockey hos en kompis så nu när han ringde så skulle dom gå o sova.. Pär frågade vart hon ville sova o han hade väl hoppats att hon skulle svara inne i vårat rum men nepp hon skulle sova i sin säng under sin prinsess sänghimmel..*S* Himla tur ja köpte den eftersom Jasmine sovit där varje natt nu..
Vill ju lixom inte ha henne snurrandes som en propeller i sängen när jag är nyopererad..

Näe nu ska jag stänga av datorn o kolla klart på tvn... sen sova..

Kram kram

Kommentarer
Postat av: syrran

kollat på hockey ;-) spännande undrar vad resultatet blev. Jaaaaa jag är sur att inte söta Darin vann..... Emi gillade erik saade eller vad han hette hahahahahha......



Är nu på jobbet, har fixat massor av grejor men allt för privat bruk.hahahahha biljett till sara för turkietresan....... fan vi måste övertyga pappa att bjuda barn och barnbarn iaf till nästa gång. 1 person blir inte så mkt,,,,,,,,,,, operation övertalning startar varje dag efter 14.00 om du förstår ;) hahahhaha kram

2010-03-15 @ 13:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0