Inte nu igen.......

sitter här på jobbet o mår sååå illa... Har mått illa hela dagen men har trott det berott på allt kaffe ja druckit, sen fick ja ett sms av en kompis o hon talade om att vi kanske riskerade att åka på magsjuka eftersom det går på byn. Vi var 3 vänner som umgicks igår o idag ligger den ena däckad... Bävar inför magsjuka.. Nu när det är så nära min operation... Jag vill verkligen inte....

Jobbar nu totalt 6 dagar tills ja ska opereras.. Det är totalt bara 19 dar kvar.... Tiden går verkligen fort..  Jag både längtar och gruvar mig.. Det är ju en väldigt stor operation som ja ska göra men efter denna så är det färdigskuret i mig..

Nästa helg blir jag, Jasmine och Molly solokvist... Pär ska iväg o fiska... Det är väl den sista chansen han har nu o få pimpla o åka skoter.. Har en känsla av att det inte är särskilt bra skoterföre nå länge till, inte när det är flera plusgrader på dagarna.. Men jag klagar inte, jag vill ha sommar nu!! *S*
Det ska bli riktigt mysigt att ha en helg med dottern och bara mysa o bara vara....


Ha det bäst.. Nu ska jag jobba lite...

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Syrran

Boobsen då:-o

2010-03-13 @ 18:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0