Påskafton 2010

befinner jag mig fortfarande på sjukhuset.. Fick inte åka hem idag, läkaren som jag inte förstod så mkt av tyckte jag kunde stanna kvar ytterliggare 1 natt. Dom drog ju som sagt dränageslangarna igår och idag har det blött som bara den.. Så mina vita fina byxor är inte så vita längre..*suck*  Iaf inte uppe vid midjan... Hoppas att det går bort.
Sitter här o håller på att hungra ihjäl, men jag e så grymt sugen på en sallad från big papas.. Ringer som en tok dit för å höra om dom har hemkörningen men det verkar vara stängt..*suck* O nån pizza vill jag inte ha... Jaja.. Vi får se vad som händer under dagen.. Det är ju många timmar kvar... Men en sån relativt stor restaurang som Big Papas borde ju vara öppen idag tycker jag. Vad är det för speciellt med påskafton? Förutom att man ska äta påskmat men ja får väl helt sonika nöja mig med sjukhus mat jag... *tycker lite synd om*

Åååå snart slut på snus har jag oxå.. Ringde syrran här i stan o hon skulle väl försöka komma hit om ett tag med snus, men hon var nyvaken o satt fortfarande i morgonrock.. Herre gud, det är till å sova länge.. En annan var ju vaken redan vid halv 8..

Natten som va har jag sovit jätte dåligt... Vaknade minst 5 gånger men somnade om nästan på en gång o det är ju tur det..*S*

Nu ska jag gå på toaletten... Måste ju göra göra nr2 snart... Men än så länge så känns det inte nödvändigt..

Ha det bäst...

Kramkram o tack syrran för pussen... *S*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0