Långfredagen...

2010 befinner jag mig på sjukhusets avdelning 413K.... Har gjort en bukplastik och det lill jag har sett av min mage under omläggningarna så är jag grymt imponerad... Har ju inga veck o ingen överskott av skinn längre..*S* Riktigt nöjd e jag än så länge..
Har varit ute o gått ett par gånger i korridoren idag o även gjort ett besök ner på kiosken. Handlade lite skvallertidningar o gotta..*S*
Har fått en jätte fin tulpan bukett av min syster med familj i Göteborg och av min syster här i stan så fick jag en jätte gullig mini orkidé.

Fått några värktabletter nu så jag känner mig halv yr i huvudet... Men det är rätt skönt att slippa smärtan.. Nu väntar dom bara på att min mage ska komma igång oxå... Fick Laxoberal droppar igår och idag har jag bäljat i mig kaffe men fortfarande inte lyckats göra nummer 2 än... Får väl mer droppar ikväll antar jag... Gruvar mig lixom för att göra nr 2.. Vill inte spänna magen så mkt..

Näe nu kom maten.. Bäst å äta medans det är varmt.. Ha det bäst alla..

Återkommer senare ikväll eller imorgon bitti..

Kram kram

O en riktigt Glad Påsk!!


Kommentarer
Postat av: syrran

skönt att slippa rulla upp magen va??? hahahahah

2010-04-02 @ 20:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0