Göteborg!!

Jag o Jasmine befinner oss i Göteborg nu hos syrran med familj. Kom hit i lördags och dagarna har gått så fort.. Vi kom fram i lördags morse och då åkte vi hem till syrran o sen fikade vi lite sen satte vi oss på bussen å åkte till Kållered.. Jasmine behövde skor. Hade ju bara vinterkängorna med sig och här är det ju vår..*S* Handlade lite kläder till min prinsessa oxå.*S* Söndagen tillbringades på Liseberg. Sandra var en ängel och åkte karuseller med barnen medans jag o Petra o Kianosh satt o fikade.. Hur skönt som helst..*S*  Måndagen var vi hemma o städade på förmiddagen sen åkte vi till IKEA... Ååå jag shoppade massa värmeljus o annat smått o gott..*S* Funderar på om jag måste åka dit igen o handla lite till men frågan e vart i väskan jag ska packa ner det.. Hmmmm har ju ett par dagar till på mig..*S*

Sen har det även hänt tråkigheter här.. Syrrans papilion Ludde är jätte sjuk.. Dom åkte med honom till veterinären igår men fick åka vidare med honom till Blå Stjärnans djursjukhus.. =( Han har blodförgiftning och en massa andra fel.. Men betydligt piggare idag för nu behöver han inte ligga på intensiven längre utan han får ligga på medicin avdelningen med dropp.. Dom vet inte riktigt när han får komma hem men det är kanske på väg åt rätt håll iaf och det är ju väldigt skönt...


Återkommer senare nu ska jag försöka lägga upp lite bilder

Ludde jätte sjuk =( Ludde ligger alldeles tagen i soffan.. Stackars liten =(

 Jasmine och Emelie äter sockervadd på Liseberg..


Kram till er alla




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0