Fredags morgon!

God morgon! Har varit vaken sen 6,30 då sambons förbannade väckarklocka ringde.. Stört omöjligt att somna om.. =(
Ååå vad jag längtar tills ikväll.. Ska nämligen duscha då.. Har inte duschat ordentligt sen påskdagen dvs den dagen jag åkte hem från sjukhuset.. Många dagar blir det. Men självklart har jag tvättat mig.. Har använt mååånga tvättlappar dessa dagar men även om man kanske luktar godare o blir ren så är det lixom inte samma sak..

Igår kväll började Jasmine stortjuta när hon fick höra att hon skulle på dagis idag.. Hon ville inte för det var en kille där som va dum.. Han puttade henne o 2 andra tjejer o dom fick aldrig vara med å leka.. Hon va sååå lessen såå... Gjorde ont i mammas hjärta det =( Så jag o Pär bestämde att om hon sa samma sak idag så skulle hon få vara hemma med mig.. O det första hon säger idag är att *** är så dum med henne på dagis.. Han puttas hela tiden.. Så jag får väl ringa dagis o säga att hon ska vara hemma då..

Igår blev jag sååå glad såå glad.. Fick en jätte fin blombukett av gulligaste Hanna.. Tack så mkt gumman!!

Funderar på om jag o Jasmine ska åka till Sikås o handla till middagen idag eller om vi bara ska hålla oss på byn... Jaja den som lever får se...

Nu ska jag gå o mysa med skruttan..
Ha det bäst..

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0