Fortfarande långfredag!!

är det men här ligger jag i sängen på avdelningen o lyssnar på ONE FM... Bättre kanal finns det juh men ja ska väl snart sova antar jag, tillhör ju folket som e grymt trött på kvällarna o vaken tidigt på mornarna... Men natten till idag somnade jag vid 23 o vaknade inte förns 8 nån gång... Herre gud vilken sov morgon..*S*


Jo syrran det är jätte skönt att inte behöva rulla upp magen så fort man ska se nått spännande.. Men tydligen så fick jag höra att dom lyft upp vissa saker oxå, det är därför det stramar så väldigt där..*S* Där ser man vad dom gör mkt saker när man väl sover... hihihi...

Har idag gett mig själv en fragminspruta i benet... Rätt nervös eftersom jag aldrig gett mig själv nån spruta förut, men det gick överförväntan... Känner mig riktigt stolt över mig själv...*S*


Näe nu ska jag surfa runt lite innan det är dags för kvällstabletterna o den välbehövliga sömnen... O min rumsgranne snarkar sååå jag blir tokig.. O sen har hon så mkt läten för sig på nätterna o även på dagarna oxå...  Usch o fy.. Tur jag får åka hem imorgon...

Kram kram

Kommentarer
Postat av: syrran

jadet är alltid skönt att komma hem:) tur all gått så bra. krammmmmmmmm o en puss kan du få oxå

2010-04-03 @ 10:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0