Förmiddag....

på fredagen den 16/4 2010 är det nu.. Klockan är 11.50 *S*

Efter ett samtal med dagis och många samtal med Jasmine så skjutsade jag dit henne. Hon sa att hon skulle prata med fröken om nån var dum med henne idag oxå. Tycker det är jätte viktigt att hon lär sig från början att man inte får vara dum med någon. Nästa gång kanske det är tvärtom. Hon är dum med någon som blir lessen o då får man ha ett nytt samtal.. Ja ni förstår vad jag menar..

Hade jätte mkt lust att städa o dona hemma i morse, men nu är den lusten som bortblåst.. Kanske blir det bättre om ett tag.. Annars har jag ju ända tills den 16/5 på mig att få fint här hemma..*S* Då går nämligen min sjukskrivning ut..*S*

Näe dricka lite kaffe o brodera lite kanske.. Ha det bäst

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0