1:a advent...

va igår.... O idag snöar det för fulla muggar... HÄRLIGT!! Får ju som mer julkänsla då...

Igår kväll fick ja äntligen min efterlängtade adventsgran ute...*S* Har ju bara tjatat på älsklingen sen vi blev tillsammans... Men nu lyser det så fint så fint utanför köksfönstret..

Sitter nu på jobbet o känner mig grymt trött... Tog en insomningstablett igår(på tok för tidigt).. Somnade 20.30 men vaknade 22 o kunde inte somna om... Så imorse när älsklingens klocka ringde så fick han kaffe på säng... Ska försöka hålla mig vaken längre ikväll så ja får sova... Fan jobbigt å va så här trött...

Undrar vad jag ska hitta på för nått på jobbet. Jag vet ju iaf vad ja ska göra när ja kommer hem o d är att städa klart o sätta upp julgardiner i d sista rummet.... Men sen är d fint....

Ha det bäst

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0