Grått och trist...

är det ute.. Imorse när jag åkte på jobbet så vräkte regnet ner..*suck* Jag som vill ha sommar och varmt NU...
Annars har det inte hänt så mkt... Har varit hemma o målat klart vedboden med grundfärg, men förstår inte riktigt hur det kommer sig att nästan all färg hamnade på mina ben och armar..

Ska försöka få älsklingen att bygga en lekstuga till Jasmine.. Har pratat med en kompis och han skulle hjälpa till med bygget om jag/vi stod för mat och öl.. O det kan vi ju göra.. För en lekstuga ska hon ha...*S*

Idag ska vi bli bjuden på middag hos svärmor o Tage.. Ska få hennes superdupergoda kycklinggryta... Ååå den är så god..*S*

Näe nu kallar jobbet... Ha det bäst..
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0