Midsommar...

afton är det idag.. O här sitter jag på jobbet o har det rätt lugnt o skönt... Jobbar natt hela den här helgen, trist men sant. Hade gärna varit hemma(lägenheten) o haft myspys med mina älsklingar.. men men det får väl kanske bli nästa år.. o då ska vi banne mig vara i huset...
Inga mer vattenskador får förekomma i vårat hus...
Tycker tiden går så fruktansvärt sakta.. Haft huset på torkning i 1 vecka återstår ca 4...*suck* Sen får vi ju se hur länge det tar innan det är beboligt igen...

Har beställt en bärbar dator oxå med mobilt bredband.. Håller ju på att bli tokig av att bara surfa i mobilen... För när vi är i huset o sitter vid datorn så går den såååå segt... Inte så konstigt kanske när det är 35 grader inne...*flämt* Inte ens katten vill vara inne där långa stunder..
Tycker faktiskt synd om min kissemiss.. men men det är ju sommar o vi åker ju till huset flera gånger om dagen o ger henne mat så hon har det nog rätt bra ändå..*S*

Hmm vilket konstigt inlägg detta blev men men får skylla på att jag är på jobbet.. Hihihi...

Ha en underbar midsommar på er!!

Massa kramar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0