Styr snart kosan mot....

Hammerdal... Har varit skönt att haft en liten minisemester här uppe i Norr.... Igår åt vi surströmming o drack alkohol... Jag drack nog lite för mkt men attans vad roligt vi hade...*S*
Var meningen att vi skulle komma iväg imorse men varken Pär eller jag var sugen på en bilresa då så vi åker om ett par timmar...

Imorgon ska jag fara till Hackås o lämna Jasmine hos syrran... Ska passa på att måla klart huset o fixa klart invändigt... Det är så många planer som är på gång samtidigt så då hoppas jag att vi hinner allt...*S* Men det borde vi ju göra...

Näe nu ska jag dricka lite kaffe o sen packa väskan för att sen packa bilen...


Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0