Mår som fan...

idag... men det är ju självförvållat.... Men attans vad jag o Linda hade det roligt igår kväll,synd bara att man ska bli bakis dagen efter...

Idag blir det nog inte många knop gjorda för mig,men det kan vara skönt med en "tycka synd om mig själv" dag...*S* Har druckit ett glas med Resorb så ja hoppas att jag mår bättre snart...
En sak ja inte kan förstå är varför man e såå törstig dagen efter trots att man drack rätt mkt vätska på kvällen... Hihihi....

Nu sitter Jasmine o tittar på Dr Snuggles o ja sitter här med datorn i knät...

Ha det bäst... Kram kram

Kommentarer
Postat av: Sandra

lät som en rolig kväll igår =) haha härligt de där med baksmälla :P Kram

2009-07-28 @ 18:58:14
URL: http://sato-tosa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0