Lördag 4/7

o här sitter jag på jobbet.. Har dock inte så länge kvar att jobba idag.. *S* Sen ska jag vara chaufför åt älsklingen.. Vi ska till Österåsen/Backe på 50 års kalas...Synd bara att jag ska upp o jobba imorgon bitti hade ju oxå velat fira lite.. Men men huvudsaken är ju att Pär o resten av gänget har det roligt iaf... Det kommer jag nog garanterat oxå att ha o ja kommer må så mkt bättre än dom flesta imorgon.. Hihihi.....

Igår var vi till Gåxsjö o badade när jag kom hem från jobbet, men fy fan vad d va kallt.. Doppade mig bara en snabbis o sen satt jag o frös på strandkanten o tittade på Jasmine o Pär bada o ha roligt... *S*

Skönt att ha en liten smidig dator nu, känns lite lyxigt tycker jag...*S*
Tittar på LA Ink o dit vill jag oxå åka iväg o få mig en tatuering, men ja får nog nöja mig med dom vi har här i Strömsund och Östersund...O det är ju inte fy skam heller... *S*
Funderar på att fixa en delfin på vristen, en bild Jasmine på mitt vänstra skulderblad samt nått litet sött i nacken...*S* Men ja tänker inte göra alla tatueringar samtidigt, blir nog väldigt dyrt då... Men ska nog ringa till Pecka o boka en tid i Strömsund hos honom.. Till vristen eller kanske nacken.. Ja vi får se. Sen ska jag ringa till tjejerna på frösön(tror jag dom håller till) o boka till för Jasmines bild.. Ska försöka få med Pär för tatuering oxå men det är nog svårt.. Men skam den som ger sig..*S*

Näe dags o göra lite nytta kanske...*S*

Imorgon 17.15 går jag på SEMESTER i 4 hela veckor... Härligt härligt...

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0