Har tagit en paus....

i målandet... Har ätit sen lunch nu o Jasmine sitter o tittar på TOON Disney.. Ska diska o plocka undan lite medans Pär åkt iväg till Strömsund o hyrt en skylift...  Har hunnit måla väldans mkt idag så d känns bara bra...

Abrahamssons har varit o kollat huset oxå så nu händer det lite saker...*S* Men ja tror inte att dom skulle börja bygga igen denna vecka men det är ändå skönt att veta att det är på gång.. Vi får måla huset illa kvickt o sen sätta igång o riva tapeterna.... Se hela bilden

På onsdag åker jag, älsklingen o min prinsessa upp till Svappavaara tillsammans med svärmor... Kommer att bli där uppe 2 dagar ungefär... Sen ska jag svänga förbi Hackås o lämna Jasmine hos mor&far.. Syrran med barn är uppe från Göteborg o hon ville låna Jasmine ett par dagar så att vi hann stöka klart.... Snällt tycker jag...

Pratade med tatueraren Pecka oxå... Stötte på honom på dunder o han hade inte tid förns i höst å gadda mig... Men när jag tänker efter så är det ju inte så länge kvar till höst.... Det  är ju redan mitten på Juli....*S*


Jo en liten fråga... Har ni nått tips på en fin färg som man kan ha på tapeterna i ett vardagsrum... Vill ha Terracotta men är rädd att kan bli lite för mörkt....

Näe nu kallar disken..

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0