Fredag o här

sitter jag på jobbet.. Relativt svalt o skönt ute... 16,5 grader kl 6.15 imorse inte helt fel... Men det lär väl bli en stekhet dag idag oxå.... Men man ska verkligen inte klaga snart är d höst o kallt igen...

Försöker få till min design på bloggen men det går åt helvete... Hoppas att Sarah kan hjälpa mig snart.. Hon e duktig hon..*S*

Funderar på vad man ska göra under semestern, Pär vill måla om huset i en helt annan färg än nu så vi får se. Nu är det rött med blå knutar men han vill ha mörk grått med vinröda knutar o vinrött runt fönstren.. Kan nog bli snyggt.. Vill verkligen inte ha lika färg på huset som mer än halva Hammerdal.. Rött o vitt.. Vi får se vad som händer..

Nu är det snart dags för mig att koka gröt till min brukare o se till så han tar sig ur sängen... Han e väldans morgontrött..*S* Sen ska jag väl sysselsätta mig med nått bra under dagen...

Har varit o badat med Jasmine flera dagar i Strömsund nu utan att ha med mig kamera så ja kan tyvärr inte lägga ut några bilder på vad roligt vi har haft men det lovar jag att d kommer bli bättring...

Ha det bäst...

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det e väll inte fredag i dag :P Syns sen gumman =) Kram

2009-07-04 @ 09:59:19
URL: http://sato-tosa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0