Duktig

jag e.... Jag har målat lite på huset med vit grundfärg....  Myggorna bet som fan o ja var på G, men då började det att regna...*snyftar lite*
Vill ju lixom på Ikea o handla saker till huset. Vet inte om ja får med mig Pär så kanske nån kompis vill följa med mig.. Vem känner sig manad??? *S*

Det som behövs som ja kan komma på nu är ett nytt överkast till våran dubbelsäng med tillhörande kuddar samt saker till badrummen o vardagsrummet o köket.. O nya gardiner.. Har beställt café gardiner till köket men vill ha lixom lite mer gardiner å välja mellan än jul o sommar..*S*
O givetvis VÄRMELJUS behövs juh....

Näe nu ska jag återgå till filmen och min xider...

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh jag kanske kan följa med =) Det beror på när du åker vill säga.. =) Kram Kram

2009-07-10 @ 22:59:39
URL: http://sato-tosa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0