Äntligen har jag oxå....

blivit med bärbar dator...*S* Så nu sitter jag här i lägenheten o surfar för fulla muggar... Hur underbart som helst faktiskt...*S*
Väntar på att älsklingen ska komma hem så vi kan dricka lite vin och äta ost och kex... Vi firade dels min födelsedag men även att vi varit förlovad i 4 hela år igår...*S* Attans vad tiden går fort...

Idag har jag klippt halva gräsmattan o ska ta andra halvan imorgon tänkte jag sen efter att min älskling åkt o jobba så ska jag o prinsessan åka till Strömsund ett par timmar o bada på campingen.. Var på campingen här i Hammerdal idag o usch o fy vad äckligt det var där...

Jobbar bara 3 dagar till sen går jag på semester!!!

På måndag kommer dom o mäter fukten i huset, så förhoppningsvis så kan dom snart börja på att bygga igen det snart.. Längtar hem nu....

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hihi vad bra då kan nman ju gå in och titta på din blogg nu då :P Syns i morgon stumpan =) Kram

2009-07-03 @ 22:20:02
URL: http://sato-tosa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0