Torsdag 17/12

O nu är det bara 1 vecka kvar till julafton... Ojojoj hur ska jag hinna med... Ska till stan imorgon o storhandla o även se om ja kan hitta nått litet till Jasmine.. Har ju nästan alla hennes klappar klar men nått litet till ska hon allt få..*S*
Sen ska jag in den 23 med min bil o då ska jag trängas med alla andra galningar i Lillänge... Tänkte även då passa på att handla dom absolut sista klapparna... *S*

Har fått en ny kamin igen... Hoppas att denna är bättre än vad dom 2 andra varit...

Nu ska jag fixa gröt till farbrorn.. Hörs

Kram kram

Kommentarer
Postat av: syrran

japp du har mycket att stå i. DU har inte ens uppdaterat bloggen en endaste gång i år

2010-03-02 @ 19:36:00
Postat av: syrran

grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr längesen jul ju..... tänk på mig som e uttråkad oxå din egoist

2010-03-11 @ 08:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0