Femte dagen....

som jag jobbar idag i sträck... Men imorgon bitti kl 7.15 börjar min  sju dagars ledighet...*S* Enligt schema så ska det inte vara så men eftersom både jag o Pär jobbar skift så strular det ibland o då är jag så himla glad att jag har en superdupersnäll jobbarkompis som alltid ställer upp o byter i alla lägen... Vet inte riktigt hur vi skulle klara oss utan hennes hjälp....

Snart är det dax för andra advent oxå... Herre gud vad tiden går fort... Skönt att jag har NÄSTAN alla julklappar klar, fattas några åt min prinsessa men sen är det klart...


Nu börjar jag bli sååå trött, sitter här på jobbet o väntar på att farbrorn ska somna så jag får gå o försöka sova oxå... Inatt somnade jag vid 3 tiden rätt mör när klockan ringde..
Hoppas att jag somnar tidigare inatt....


Ha det bäst..

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0