Till Hudiksvall..

ska jag o Jasmine åka imorgon... Ja det är 3 stycken till som ska följa med så helt själv blir vi inte.. Men det ska bli skönt att komma iväg på en liten semestertripp med min prinsessa...
Idag har jag tvättat för fulla muggar samt håller på att städa.. Så ja slipper göra det när jag kommer hem... Smart va..*S*

Ska bli spännande att komma hem på onsdag o se hur långt hantverkarna har kommit.. Hoppas verkligen att dom snart är klar då så ja kan börja på att städa in oss i huset o städa ur oss ur lägenheten...  Fast det tar nog ett tag innan vi kan flytta in riktigt.. Pär jobbar o ja orkar inte bära in möblerna själv...

Var i Hackås igår o hälsade på lite, passade då på att beställa gardiner till tvättstugan och vårat sovrum... Ska bli spännande när dom väl kommer..*S* Blir sååå fint så..
Ska även kolla runt lite på ett skafferi.. Det har vi nu är verkligen inte fint o inte särskilt hållbart heller.. Får se om vi hittar ett billigt,bra och snyggt....*S*

Näe nu ska jag handla lite till middagen.. Ska göra en älgstek med potatis och sås.. Mums....
Sen packa o sen bara mysa med min tussiga dotter.. Hon har ju oturligt nog blivit förkyld.. *suck* Men men dock inte så farligt så hon kan följa med på resan...

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0