Sitter här...

på jobbet.... Första dagen efter semestern.. Känns väldigt skönt att vara tillbaka.. Kanske börjar få lite ordning på dygnsrytmen nu då... Trodde ja skulle sova som en gris inatt men för ovanlighetens skull så sov jag riktigt bra o döm om min förvåning när jag vaknade innan klockan ens ringde....
Riktigt jobbigt var det att köra bil i morse, dimman låg så tät så tät... Men  efter ett par mil så lättade den äntligen.. Hatar verkligen när dimman är så tjock så man fan inte ser nått...

Idag ska vi till svärmor o gratta henne... Hipp hipp hurra för min svärmor som fyller år idag....


Näe nu är d dags för lite grötkokning o duschningen sen kanske ut på en promenad under dagen.... Ha det bäst..
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0