God morgon!

Har sovit som en kratta inatt... Somnade väl runt 2 för att bli väckt kl 5 o sen dess så har jag varit vaken.. Jasmine vaknade oxå runt den tiden så hon kommer ju att vara måttligt glad o pigg idag..*suckar lite* Har iaf fått henne att lägga sig i sängen igen men tror ju knappast att hon somnar om... Rätt mkt ljud här som hon inte e van, men dom ska vänjas i tid dom små liven...*ler lite*

Undrar vad dagen har att erbjuda idag då...??

Igår fick vi såååå god middag, ångrade då drastiskt att jag gjort min op. Ville ju äta mera... Men men idag ska vi oxå äta god mat... Nämligen detta....



Ååå vad gott det ska bli...


Näe nu får den andra assistenten snart komma så jag har nån vuxen att surra lite med... Finns ju ingen tv i dessa stugor, tur ja packade med datorn...*S*


Ska även försöka ge mig på att duscha här idag... eller iaf tvätta håret....

Men en sak är säker, ska jag ha sommarstuga så ska jag INTE ha utedass/mulltoa...


Kram kram


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej Hej gumman .. Hhur kan du äta ngt som luktar så illa :P haha.. Ville bara titta in och säga att du kan nog kommentera min blogg nu =) Ändrade en massa saker på den i dag så jag tror de går.. Och går de inte första gången så försök igen .. Kram

2009-08-20 @ 23:01:34
URL: http://sato-tosa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0