Ååååååååååååååååå

jag blir sååå förbannad... Det har inte hänt nått i huset på 3 dagar denna vecka... Vad fan sitter det i????? Var tvungen att ringa försäkringsbolaget o tala om att dom måste punga ut en månadshyra till... Handläggaren blev inte nöjd... Hon undrade oxå vad d satt i... Jag vill hem nu!!
Funderar fan på att sätta in parketten själv o  kakla ovanför diskbänken o spisen själv.. Ju fortare får vi flytta hem....
Vi får se nästa vecka vad som händer.. Men jag hoppas verligen att det sker enorma framsteg... Så ja kan börja städa in oss typ på fredag eller nått sånt....


Jasmine har nyss somnat o ja ska sitta o titta lite på tv innan duschning o sova.... Är grymt trött...

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tycker synd om er som har fått väntat så länge. Jag hoppas att ni får flyta in snart så man kan få komma upp och hälsa på =) Kram

2009-08-22 @ 07:56:41
URL: http://sato-tosa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0