Tom....

känner jag mig inombords o självklart ledsen...
Har en sambo som inte verkar förstå vad jag har gått igenom. Han är ledig från jobbet i helgen och det tyckte jag var jätte bra, men det visade sig att han skulle jaga hela jävla helgen... Så ja e själv hemma med Jasmine och tyvärr så är det ju hon som får lida när ja inte mår så bra.. Igår var nog värsta dagen i mitt liv ja förutom torsdagen då.. Jag fräste åt Jasmine för minsta lilla o sen kom tårarna. Vet inte hur mkt ja grinade igår men men.. Det gäller å bita ihop o försöka klara mig igenom detta...

Önskar bara jag kunde få bli ompysslad lite granna.. Är det för mkt begärt??

Kommentarer
Postat av: petra

neee det är fan inte för mkt begärt. jävla egotrippade karlslok.... :(

2008-09-20 @ 10:28:49
Postat av: Tina

men vad är det som hänt? jag försöker hitta ledtrådar men fattar ingenting...



hoppas du mår bättre snart.



kram

Tina

2008-09-20 @ 18:09:48
URL: http://tina-vivavoce.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Faan vad förbannad jag blir. Har sån lust att ringa och skälla ut honom. Klart han ska vara hemma och ta hand om dig!!!

Du vet vart jag finns om du behöver prata. Har inte vågat ringa ifall du inte haft ork att prata. Så ring mig då du orkar.



Kram Kram

2008-09-21 @ 09:20:43
Postat av: Sarah

Du vet vad jag tycker vännen. Dessutom så är du värd att bli ompysslad varje dag! Tänker jättemycket på dig ska du veta. Hoppas att du mår bättre snart. Kramar i massvis!

2008-09-21 @ 20:10:13
URL: http://sarahburstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0