Tisdag..

O ja sitter här på jobbet.. Har nyss tagit mina sista antibiotikatabletter... JIPPI!!!

Imorgon är det 1:a Oktober.. Herre gud vad tiden går fort. Snart fyller min prinsessa 3 år... Har inte riktigt kommit på vad hon ska få i present men hon säger själv att hon vill ha en docka som hon kan byta blöja på, mata med nappflaska o trösta med napp så ja får väl ge mig ut på spaning.. Sen vill hon även ha en ny dockvagn... Men helst av allt så vill hon ha tårta med grädde och sylt.. Hon e för söt mitt barn..Lik mor sin...*S*

Hon pratar än idag om när hon och Pär var o hälsade på mig på sjukhuset o hon såg när dom gav mig morfin.. Hon säger hela tiden. Mamma har varit på sjukhus och fått medicin i armen men nu mår mamma bra..*S* O vad rätt hon har min lilla älskling...

Vi har börjat laga mat via kokböcker/recept på Internet nu.. O attans vad roligt det är... O gott om inte annat.. Är så grymt less på maten som man jämt lagar.. Så är det nån som har nått gott recept så mottages det tacksamt..*S*

Har nyss tittat på Desperata Hemmafruar o innan dess så var det Fula Betty.. Är så glad att dom avsnitten kommit igång igen.. O på måndag är det dax att bänka sig framför dumburken igen för då börjar Cityakuten..
Härligt med höst..*S*


Beroende på hur mkt jag får sova inatt så får ja se om ja ska städa Jasmines rum och gå igenom alla hennes jäkla leksaker o slänga/lägga undan sånt hon inte använder.. Tänkte även göra ett tappert försök till att städa både hennes o min garderob... Dom ser ut som några bombnedslag.

Funderar även på att köpa färg till sovrummet.. Men har inte riktigt nån aning om vad man kan ha för färg där så här tar jag oxå tacksamt emot förslag... Vill ha det så där mysigt o fint...

Nu kallar jobbet..

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0