Måndag....

är det idag o sambon ligger o sover ett tag till. Han har nämligen jobbat natt.. Lite tråkigt eftersom det är så lyhört i vårat hus så då ska ja försöka hålla Jasmine någorlunda tyst... Vill inte gärna gå ut med henne eftersom hon är jätte förkyld...

Jag mår mkt bättre nu o har gått ner dom där 3 kilona som ja gick upp..Så nu väger jag 57 KG igen...*S*
Imorgon ska jag äntligen jobba.. Känns skönt att återgå till det normala nu...  Är fruktansvärt less på att vara hemma men ja har ju lixom inte haft något val...
Imorgon är det sista dagen för min antibiotika.. Hur skönt som helst.. Är lite less på att äta dom nu..

Ha det bäst

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Sarah

Förlåt för att jag inte svarade på ditt sms i lördags. Du ska veta att jag tänker jättemycket på dig, och hoppas att du mår bättre. Massvis med kramar!

2008-09-29 @ 18:17:42
URL: http://sarahburstroms.blogg.se/
Postat av: Tina

ja jag får KS:) ska till förlossingsläkaren i morgon på möte.



jag vet inte vad du varit med om som gjort dig så ledsen, hoppas du mår böttre



kram

Tina

2008-09-29 @ 21:53:12
URL: http://tinawedin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0