Helg igen då!

Men denna helg kommer jag att tillbringa på jobbet.. Jobbar natt o går av på måndag morgon... Rätt skönt ändå å jobba.. Funderar inte så mkt då..

Jasmine sover hos farmor inatt eftersom älsklingen ska jaga imorgon.. Så ja kommer inte att få träffa prinsessan förns på söndag morgon.. Ååå saknar henne massa redan nu..

Har en massa barnkläder (tjej) som ska säljas allt från strl 50/56- 86/92.. Samt en barnvagn knappt använd.. Är det nån som är intresserad av å köpa detta så är d bara å höra av sig.. *S* Jaja.. jag vet. Jag ska lägga ut annonser på blocket men innan ja har fått d gjort så kanske kläderna redan e borta..*S*

Ha det bäst..
Kram kram


Kommentarer
Postat av: Jessica

Vi är kanske intresserade av en del... Är mest ute efter utekläder. Men har du inge kort på allt? Skicka mig då via MSN =)

Allt kommer att bli bra. Men kom ihåg att tänka på DIG själv också, vad du vill, hur du mår!



Kram Kram

2008-09-14 @ 09:17:35
URL: http://tijani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0