Till läkaren...

var vi idag med Jasmine. Han tittade henne i örat och konstaterade att trumhinnan var hel utan hon har bara rispat i hörselgången.. Fick örondroppar o sen en tid igen på måndag eftermiddag..
Fick höra igår att jag o Pär måste hålla bättre koll på Jasmine för hon hittar på så mkt saker.. Känns som om det var ett slag i magen precis som om vi är dåliga föräldrar o missköter våran dotter.. Men en sak är säker.... Det gör vi verkligen inte.. Blir så arg och ledsen så tårarna bara rinner.. Hur kan man säga så???

Nå väl.. Måste bita ihop nu.. Är nämligen på jobbet, har natt hela helgen.. *suck*

Ha det bäst alla ni som läser min blogg..

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Cathrine

Finns så mkt idiotisk folk så man blir alldeles matt.

Å hur man kan säga en sådan sak är alldeles obegripligt.

Barn är barn dom hittar på tok =) Andra mer och andra mindre !!



Kramar om

2008-10-17 @ 21:46:29
Postat av: Tina

mm vet hur det känns att få höra att man är en dålig förälder....man blir ledsen och skitförbannad. Tur man vet själv att man inte är det i alla fall. Sånt som Jasmine gjorde händer...saker händer faktiskt när man har småbarn... själv svalde jag en spelkula när jag var liten hehe..



kram

Tina

2008-10-18 @ 19:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0