Lördag...

o ja sitter på jobbet...*suck* Hade nog hellre velat vara hemma o gosa med Jasmine... O Pär oxå.. *S*
Hade så många planer på vad jag skulle göra när jag kom hem imorse men det sket sig rejält.. Hade bara ork till att bädda rent i alla sängar.. Får ta iut med resten antingen imorgon eller på måndag..
Fick ett telefonsamtal idag.. Jag ska jobba i Hammerdal på tisdag.. Jag trivs jätte bra där o det är så roligt när dom ringer o hör om ja kan..*S*

Jasmines öra är det mkt bättre med.. Tvättade bort torkat blod idag och när jag skulle droppa i örat så så jag att det fortfarande rinner lite blod.. men enligt läkaren så var det ju ingen fara. Trumhinnan var ju hel o hon hade som sagt bara rispat hörselgången.. Vi får se vad han säger på måndag när vi ska dit..

Nu har hösten kommit.. Fan det var -4 grader imorse..*buurrrr*

Ha det bäst..

Kram kram

Kommentarer
Postat av: ingrid

Nej inga champinjoner ännu, men funderar faktiskt på att prova det nästa år!! Å lyckas jag kan du få komma och hämta lite ;0)//kram

2008-10-18 @ 18:02:46
Postat av: ingrid

Samla poäng och få presentkort på H&M eller Gina Tricot! Gå till:

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=62774

2008-10-18 @ 21:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0