Kirurgen...

var jag hos idag... Hon var jätte trevlig.. Hon sa att jag inte fick gå ner nått mer i vikt eftersom jag låg på gränsen till "inte bra". Mitt BMI innan op var 43,7 och nu 22,5... Så viss skillnad är det.. O sen fick jag order om att börja träna eftersom jag inte har nått fett att ta av så tar kroppen av mina muskler.. Hon trodde att min onda rygg och min början på förslitning i höften kommer därifrån..  Sen fick jag gå ner på lab och ta en massa prover.. Hon skulle ringa om dom visade nått dåligt och eftersom hon inte ringt nått ieftermiddag så kanske jag kan andas ut.. Men överlag så tyckte hon jag var ett praktexempel på att operationen fungerar... Vill även passa på att skryta.. Jag har blivit hela 1 cm längre...*skrattar*

Jasmine mår bra.. Hon tar sin äckliga medicin o intalar sig själv och oss att den är god.. Man skulle kunna tro henne om inte hennes ansiktsuttryck avslöjade henne så mycket..*S*

Helgen tror jag blir lugn.. Det är ju nämligen första helgen på evigheter som Pär och jag är ledig tillsammans.. men dagarna tillbringar vi på skilda håll iaf.. *S* Pär ska vara i skogen o försöka träffa en älg och jag o Jasmine åker till Hackås en sväng.. Men sen tänkte jag laga nån god mat på kvällen.. Är det nån som har nått förslag??

Ha det bäst..

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0