Ja nu ....

har jag varit hemma ett par dagar efter våran mardrömsresa till Norrköping... Inget gick som det skulle men attans vad roligt vi hade iaf.. Har nog aldrig skrattat så mkt nån gång förut.. *S*

Tisdagens föreläsning missade vi ju pga tågförseningar... Men som om inte det var tillräckligt så missade vi även tåget från Norrköping med 1 ynka minut...*suck* Så våran superba chef Elsa bokade snabbt om oss till ett senare tåg.. Varav vi fick tillbringa hela dagen o gå o strosa i Norrköping.. Tåget gick 20,24 till Stockholm o vidare därifrån 23,52.. Så jag iaf var ganska mör när man kom hem 06,52 till Östersund...

O nu har T och R fått sin efterlängtade son oxå.. Stort Grattis till er!!

Igår så lämnade jag av Jasmine hos farmor och Tage. Åkte hem gjorde mig iordning o väntade på Pär.. Han kom hem o vi åkte till stan och handlade presenter till Jasmine. Åt kina mat och sen gick vi på bio... Hur mysigt som helst...*S*

Ha det bäst...

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0