Hon hade inte.....

stoppat in nått föremål i örat.... Vi var ju på återbesök igår hos doktorn o han tyckte inte hennes öra såg bra ut så han fixade en remiss till öron idag.. Var där kl 11 o det var nog det värsta jag varit med om... Jag + 2 sköterskor fick sitta o hålla i Jasmine samtidigt som 3 läkare undersökte hennes vänstra öra.. *svettigt* Det visade sig att hon haft en öroninflammation och att det värkt hål.... Det var därför hon blödde...
Men det kostiga är ju att hon inte visat nått att hon haft ont i örat.. Men läkaren kom fram till att Jasmine var en tjej med väldigt hög smärt tröskel...

Nu är det dax å fixa mat o sen ska jag o svärmor iväg på bingo och hoppas att vi vinner storkovan..*S* Håll tummarna!!

Ska även passa på att hålla tummarna för min syster ikväll.. Ring på en gång du kommer hem....

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Cathrine

Ja hoppas du bara inte det blir ngn ändring igen !! Du är så välkommen =) Hör av dig när du varit på kollen får ja höra vad dom sa.



Kramar

2008-10-21 @ 18:25:01
Postat av: petra

men du svarade inteeeee

2008-10-22 @ 01:08:49
Postat av: ingrid

Låter som min lilla tös...hon har oxå en smärttröskel som heter dugga!! =0)

//kram

2008-10-22 @ 10:25:10
Postat av: Mikaela

stackars flicka :(

2008-10-22 @ 10:33:07
URL: http://thisismikaela.blogg.se/
Postat av: Sarah

Skönt att ni fått veta vad som var fel iallafall. Stackars liten :(. Kramar!

2008-10-22 @ 12:54:30
URL: http://sarahburstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0