Har nu låst denna blogg..

Känns bra att bara vissa utvalda får läsa den..  Så känn er hedrade..*Ler*

Vi funderar starkt på att hyra ut vårat hus i Hammerdal ett tag(kanske för all framtid) o flytta tillbaka till Torvalla...  Varken Pär eller jag trivs särskilt bra här.. O nu är väl egentligen bäst läge o flytta.. Jasmine är inte så stor så hon kan börja på ett nytt dagis o Sebastian börjar ju gymnasiet till hösten. Om han nu kommer in vill säga.. Så är det nån som känner nån reko person som vill hyra ett hus så är det bara å höra av sig... *S*

Näe nu ska jag gå o mysa med min sjuka dotter jag.
Men attans vad skönt å veta att jag har låst min blogg o kan skriva om vad som helst utan att nån tar illa upp o blir förbannad...

Ha det bäst..

Kram kram


*****************
Försöker hitta nummer till Vestibulum i Östersund men fan ja  hittar inte det nånstans... O sen kan ni få hjälpa mig att komma på mera företag som hyr ut lägenheter förutom Östersundsbostäder. Står redan i kö där...*S*

Kommentarer
Postat av: ingrid

Tack för ditt förtroende! =0)

Ja, nu är ju den bästa tiden att flytta om man ska ta hänsyn till barnen. Hoppas det kommer att gå bra att få huset uthyrt och att ni hittar en ny bostad ni trivs i!! //kram

2008-10-31 @ 15:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0