Äntligen...

är vi på tåget till Norrköping. Vi skulle egentligen varit framme för länge sen men SJ ville annorlunda. :( Vi får se vad dagen/kvällen har att erbjuda men det blir säkert jätte trevligt. Sitter nu o lyssnar på American Skin med Bruce Springsteen. Hur bra låt som helst. Får bita ihop för att inte börja sjunga med. Tror nämligen inte att mina medresenärer skulle uppskatta det. :-P Nu ska ja blunda en stund. Har grymt ont i huvudet. :( Ni är väldigt dålig på att skriva kommentarer. Ja som vill ha nått å läsa. Ha det bäst. Kram kram

Kommentarer
Postat av: ingrid

Tjo!! Jasså du är ute o reser du min vän? Är du ute med jobbet eller är det en nöjesresa?

Klart jag hänger på Cathrine någon gång då hon ska uppöver och hälsa på!! //kramar

2008-10-07 @ 19:39:27
Postat av: Tina

Jobbigt med förseningar, speciellt när man ska på föreläsning eller så..hann du med den alls?



det är lyx att tågen erbjuder internet tycker jag, så skönt att slösurfa när man ska åka,bussarna borde ha likadant:)



kram

Tina

2008-10-08 @ 01:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0