Usch o fy...

vad tom ja känner mig..

Har ju varit på begravning. Det var det jobbigaste jag varit med om på väldigt väldigt länge.. Hade nog inte fattat riktigt att Ellen gått bort, så när vi kom till Kapellet så fick vi gå in o titta på kistan i förväg.. Då kom tårarna.. Bröt ihop totalt.. Begravningen var väldigt ljus o fin o prästen var jätte gullig..
Känner mig tom.. Ellen var en människa jag älskade och kommer att sakna nått fruktansvärt.. Men det blir bättre med tiden hoppas jag..


Funderar egentligen på varför ja skriver denna blogg.. Ingen som lämnar kommentarer ju... *Snyft*

Ha det bäst.

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Petra

skriv den för din egen skull!! jag läser alltid men suger på att lämna kommentarer ;)

2008-05-23 @ 08:14:15
Postat av: Sarah

Tänker på dig! Kramar!

2008-05-23 @ 23:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0