Snacka om...

skiftande väder.. Idag är det inte alls lika somrigt ute.. Det blåser o det är bara 9 grader varmt... Burr... Fast vad passar bättre denna dag än en städ dag... Eller ja rättare sagt.. En plockardag..

Fick mina kläder som jag "vann" på Tradera... En superduper fin kjol som ja ska ha på Linnéas student, en svart kjol samt en jätte fin klänning.. Ska nog försöka lägga upp den för den var i längsta laget.. Passar nog en människa som är längre än mig helt perfekt.. Men e man som mig bara 3 äpplen höga så är det inte så lätt...*S*

Capri byxor på mig är ju nästan som vanliga byxor... Hahaha.. Ser rätt komisk ut när ja har sånna på mig.. Men men det bjuder jag på...

Näe nu ska jag stryka gardiner tror jag.. Ska sätta upp sommargardinerna i vardagsrummet..


Ha det bäst allihopa..

Kram kram


Kommentarer
Postat av: Sarah

Du är så bra! Jag tycker mycket om dig vännen. Kram!

2008-05-29 @ 00:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0