Härliga....

Jämtland är jag o Jasmine åter i... Men ska jag vara helt ärlig så hade jag stannat i varma Göteborg i stället.. Tågresan hem gick bra.. Jasmine åt lite grillad kyckling o krok o drack lite cola.. Sen somnade hon runt 20 o lagom när tåget passerade Brunflo vaknade hon.. *S*
När vi kom fram till stationen så väntade Pär utanför tåget o Jasmine slängde sig om halsen på honom o vägrade släppa taget... Hon har saknat sin pappa hon...*S*

Tack systeryster för en härlig vecka.. Trots att första dagarna inte gick som vi tänkt oss... *S*



Kram kram


Kommentarer
Postat av: petra

tack själv för en jättebra vecka. har köpt 2 löpare med bändduk till som jag skickar med pappa...... tomt här utan er. kom snart igen,krammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

2008-05-01 @ 15:16:09
Postat av: petra

tack själv för en jättebra vecka. har köpt 2 löpare med bändduk till som jag skickar med pappa...... tomt här utan er. kom snart igen,krammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

2008-05-01 @ 15:16:18
Postat av: ingrid

var det sommar för fulla muggar där nere? ÅÅhh va skönt, det skulle jag oxå vilja ha!!! =) // kram

2008-05-01 @ 19:53:14
Postat av: Jessica

Välkommen hem. Fick du med allt du shoppat?? =D Förstår att du saknar värmen där nere... Hoppas att ni mår bra.

Kram kram

2008-05-02 @ 12:16:53
URL: http://tijani.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0