.....

Kom inte på nån bra rubrik...*S*
Har varit hemma många dagar nu med min älskade prinsessa som är sjuk...  Fast sen hon fick börja med kåvepenin så blev hon mkt bättre.. Nu har hon ingen feber o har inte haft det på ett par dagar iaf...  Så det är skönt o hon har även fått tillbaka aptiten... *S*

Skickade in läkarintyget idag till Försäkringskassan.. Så dom får se svart på vitt varför jag varit hemma så många dagar med Jasmine..

Vi har precis badat klart.. Ska sätta på henne pyjamasen o kamma håret o sen bara mysa.. Funderar själv på att dra på mig en pyjamas o bara vara ikväll..

Har börjat hitta mkt kläder åt mig på Tradera nu...*S*
Har kommit på att det är ju sjukt roligt att handla kläder nu för tiden... Men nu är jag på jakt efter en Sommarklänning som ja kan ha på Linnéas student den 5/6.. 
Får se om ja kanske hinner handla nått nu dom här dagarna.. Bättre utbud i storstan..

Nu ropar Jasmine.... Måste gå..

Ha det bäst..

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0