Suck....

Vad gör jag vaken nu??? Jo Jasmine vaknade med all säkerhet av Pärs väckarklocka imorse... Jag fick sparka honom ur sängen o när han klivit upp så kom Jasmine.. O hon vägrar att somna om.. Det är bara å gilla läget o inse att idag 04.35 så vaknade Jasmine..*suck*

Mår inte bättre.. Känns som om ja inte har nått liv förutom min familj.. Alltså missförstå mig inte nu.. Jag älskar min familj över allt annat.
Har svårt att förklara hur jag känner, men men det är väl ingen som bryr sig ändå..  Finns nog många som tycker jag ska vara nöjd med mitt liv o inte klaga.. Men vad ska jag göra när ja mår skit?!

Kommentarer
Postat av: Petra

men jag förstår precis dig, livet är inte bara familjen. du känner som jag känt länge, ..



du måste försöka göra saker för din egen skull, inte bara åka till sväris o så om du har ledigtid!!



Kram

2008-06-03 @ 07:56:36
Postat av: ingrid

Jo tack, här är det bara bra! Har nu sommarlov och jag hoppas att jag inte behöver öppna en bok förrän i september då skolan startar igen, men det beror som sagt på hur det går på tentorna denna gång, annars måste böckerna fram i augusti igen...//kram

2008-06-08 @ 23:45:26
Postat av: Jessica

Hej gumman...



Bara att kika över hit. Nu är jag ju klar med skolan och har lite mer tid till övers. Jag tycker att det är jätteviktigt att man har tid för sig själv också. Det måste man ha för att orka. Även du! Blir oftast att man glömmer bort sig själv men kom ihåg att DU ska sätta dig själv i första hand. För mår du bra så mår din familj bra.

Jag har fått tipset om att man kan ha en egen dag/kväll i veckan/månaden då du bara gör något för dig. Och så även för ens sambo. Slippa alla "krav" för en kväll.... Man måste unna sig det...



Kram kram

2008-06-11 @ 08:29:12
URL: http://tijani.blogg.se/
Postat av: Cathrine

Urk de va kanske lite väl tidigt det =)

Dessa karlar som måste sparkas ut ur sängen.

Allt ganska bra annars ? Du har inte vägarna förbi här ngt ??



Kramar

2008-06-13 @ 12:51:53
URL: http://www.tyra-tyras.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0