Städning....

står det på schemat idag.. Är i Lit o jobbar och har precis dammsugit golven o ska nu ta fram skurmoppen.. Duktig ja..*S*
Inge härligt väder, det blåser kallt är grått och trist men solen tittar fram med jämna mellanrum för att snabbt försvinna igen.. *suck* Tror verkligen att sommaren är slut nu.. Antar att det bara är att vänta på snön.. *suck igen*

Imorgon ska jag äntligen ta bort mina stygn.. Har haft dom där väldans länge nu och ja skulle ju helst inte duscha förns det har gått 10 dagar o ja tagit dom, men ja har hittat på lite lösningar för att få duscha..*S* Men imorgon kväll är det jag som kommer att stå i duschen väldans länge...*S*

Fick min headset till min nya telefon igår.. Ser ut som en tönt när jag använder det men ack så bra det är eftersom jag oftast av nån konstig anledning pratar i mobilen när jag kör bil..

Näe nu skriker skurhinken på mig, bäst att tysta den.. hihii

Ha det bäst...
kram kram


Kommentarer
Postat av: petra

tagit stygn`???????????????????

2008-06-26 @ 17:21:08
Postat av: hanna

en vänlig själ iaf.kram

2008-06-26 @ 20:05:32
URL: http://hanna79.blogspot.com
Postat av: Cathrine

Heej !!



Du städar å donar du =) Såå duktig. Ja har oxå skaffat mig en blogg nu , kan ju skriva av sig lite över sitt värdelösa liv. Stygn va har du gjort ?? Ingen op i sikte på 100år till för min del morr

Hare gott sötnos..

Kramar

2008-06-26 @ 22:08:46
URL: http://www.tyra-tyras.blogspot.com/
Postat av: ingrid

jag måste nog haka på de förregående skrivarna, vad har du gjort som ska ta stygn?? //kram

2008-06-26 @ 23:23:56
Postat av: Tina

Hej hej



Grattis på födelsedagen. Kram kram



Hoppas du haft en bra dag:) och att du mår bättre än vad tidigare inlägg visat på:(



kram

Tina

2008-06-30 @ 01:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0