Nedräkningen har börjat..*S*

Ja nu är det inte så många dagar kvar tills jag fyller år IGEN... Men denna gång är det inte så märkvärdigt, fyller ju inte jämnt.. I år är det första gången jag jobbar på min födelsedag, men ja ska väl överleva det oxå..*S*
Ska väl ha saft och tårt kalas på kvällen eftersom ja kommer hem på eftermiddagen..

O nu är det bara å inse.. Sommaren är över.. Imorse när jag for på jobbet var det bara 6,9 grader o det blåste svinkallt...*burr*

Finns numera även på Facebook.. O den sidan gillar jag.. Har hittat igen många gamla vänner o fjåsar..*skrattar* Ja men det är roligt att prata med dom o se vad dom har gjort på sista åren..

Nu ska jag återgå till jobbet, men ha d bäst

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0