Mörkare tider!!

går det mot nu.. Sägs det iaf..
Nu har midsommarhelgen varit o ja har inte firat den så hårt.. Jag har jobbat och varit duktig jag..*S*

Är grymt trött idag, men eftersom Jasmine har diarré så fick hon vara hemma från dagis.. Hon är ju frisk som en nötkärna så nu så här i efterhand ångrar jag att hon inte fick gå.. Skulle behövt sova några timmar iaf..
Nå väl.. förhoppningsvis så somnar hon tidigt ikväll o då kommer jag nog oxå somna ovaggad..

Håller på att laga mat nu.. men vet inte riktigt om det blir gott.. Men det visar sig..*S* Ska laga en köttfärs/makaronilåda med mkt vitlök..*S*

Ha det bäst.

Kramar i massor från en trött Linda

Kommentarer
Postat av: Sarah

Braiga du! :)

2008-06-25 @ 00:38:59
URL: http://sarahburstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0