.......

Vet att det var väldigt länge sen jag skrev nu... Men har som sagt inte mått så där jätte bra men nu är det verkligen på bättringsvägen..*S*
Har dock hänt lite saker sen jag skrev sist...*S* Jag fick en jätte fin blomma av Britt-Inger... Tack så jätte mkt.. Sen fick ja jätte fina stora rosor av Pär.. Samma dag... Hiihihi.. Tror han förstod att jag behövde muntras upp... *S*

Har varit på student.. ÅÅÅ vad fin Linnéa va.. Moster blev rörd till tårar... *S* Har varit på Sebastians examen.. Jobbat lite granna.. men det roligaste av allt.. Har fått en ny(beg) bil... en ford KA...

Som denna fast svart.... Hur snyggt som helst...*S*
Som Pär sa.. En liten bil till en liten person.. O han har helt rätt...
Älskar att köra denna lilla bil..*S*

Ha det bäst allihopa..

Kram kram


Kommentarer
Postat av: ingrid

trevligt att se att du lever!! =0) här har man vandrat ut och in genom denna blogg men inte en skymt av liv;0)

skoj med ny bil, det är alltid roligt, speciellt om det är lite riv i dem...hihihiii!! //kram på dig

2008-06-16 @ 15:08:09
Postat av: Brittis

Vilken rolig bil:) passa dig bara så du inte kommer upp i farliga hastigheter. Väldigt lätt.

Vad skönt att du mår bättre. Hör av dig sen nån dag i sommar så kanske vi kan dela på en lunchtallrik:)

Någon dag ska väl passa. Kram

2008-06-16 @ 21:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0