Vilken bra jävla måndag....

våran diskmaskin har gått sönder.. *suckar* Märkte imorse när ja var i köket att det var grymt blött på golvet.. Torkade upp det o märkte då till våran stora fasa att diskmaskinen läker som ett såll..   Så nu är det bara till å fara iväg o köpa en ny..

Längtar tills på söndag då ja får åka till Hackås o träffa min storasyster o syskonbarnen.. Dom kommer på lördagkväll.. Ska bli såå kul.. Trots att vi bara ska träffas o storstäda hos föräldrarna.. Men men det är ett nödvändigt ont..

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Cathrine

Hhmm ja kommenterar hit å dit hos dig men jag har inte sett till en enda coments från dig på min blogg =( Iallafulla fall prata ja me koordenatorn ida igen och under septemper el tidig okt kan ja räkna med op så nu väntar å väntar jag till dess.



Kramar

2008-07-07 @ 19:31:36
URL: http://www.tyra-tyras.blogspot.com/
Postat av: Cathrine

Trist när saker går sönder =) =(

2008-07-07 @ 19:32:52
Postat av: ingrid

najs bajs med trasiga prylar!! Inte ett dugg!! Men det drabbar ingen fattig eller vad är det man brukar säga..;0) hoppas städningen kommer gå bra och får du trist kan du bju på en kopp kaffe =0) //kram

2008-07-07 @ 22:10:33
Postat av: Sarah

Uppdatera mera! :)

2008-07-12 @ 21:41:08
URL: http://sarahburstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0