Söndag...

jaha då har den här helgen flutit på rätt bra. Har jobbat o varit duktig..*S*
Imorgon kommer äntligen Jasmine och Pär hem.. Ååå vad jag har saknat dom.. Men det dröjer ända tills på tisdag tills jag får träffa dom men d ska nog gå bra..*S*

Funderar på vad jag ska göra när jag kommer hem.. Jag har två alternativ.. 1)Plocka ihop o dona inne 2)Klippa gräsmattan.. Får se vad som händer o sker.. Har lixom ingen lust med nått av dom två nu men men det är ju många timmar kvar än tills jag kommer hem..

På tisdag åker jag in till stan direkt när jag slutat jobba o ska lämna in min pärla på Ford verkstan.. Dom ska fixa elhissen på passagerardörren bak.. Inte så snyggt att ha träkilar där.. hihihi..

Sen e jag ledig onsdag o vad jag ska hitta på då har jag ingen aning om, men är det fint väder så vill jag åka iväg o bada med Jasmine..

Näe nu ska ja återgå till sysslorna.. Ha det bäst.
kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0