Ford KA...

är ingen bra bil.. Pär hittade så mkt fel på den bilen så vi/jag åkte in o lämnade bax den o köpte en annan bil..*S* Denna gång blev det en Ford Focus -03

Det känns att det är mer bil.. Känns bra mycket säkrare att åka denna.. Lätt körd var den oxå och det är ju en fördel..*S*
Men nu ska vi inte byta bilar mer på ett tag... Tror jag iaf..*S* Jag är iaf jätte nöjd med denna...

Jag har fyllt år oxå.. hurra hurra för mig.. Fick en jätte fin klocka av mina älsklingar...
Men det är inte så märkvärdigt att fylla år längre.. Det är 9 år kvar tills det blir storkalas igen för min del...

Näe nu ska jag återgå till jobbet...

JO Jag har fått ett långtidsvikariat på 2 år... YES... Är hur glad som helst...

Ha det bäst..

kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0